میوه های معجزه گر که به تنهایی درمان می کنند

میوه های معجزه گر خوردنی های آبدار و شیرینی هستند که با خوردن در برابر سرطان مقاوم می شوید ، پوست و موی زیبایی خواهید داشت، کلیه و دیگر اعضای داخلی را سالم نگاه می دارید و دهها خاصیت دیگر .


میوه های معجزه گر و خاصیت های فوق العاده درمانی آنها

از خاصیت میوها هرچه بگوییم کم است به خصوص میوه هایی که با عنوان میوه های معجزه گر شناخته م شوند . تاکیید مداوم پزشکان طب مدرن و طب سنتی برای مصرف انواع میوه های خوشمزه در چهار فصل سال بی دلیل نیست و شما با خواند این مطلب خلاصه و مفید به ان پی خواهید برد.

قبل از هرچیز باید بگوییم که خوردن خود میوه به آب میوه ارجحیت دارد چرا که  گوشت و پوست میوه حاوی خواصی است که در روند آبگیری از بین می رود. تا جایی که می شود از میوه های ارگانیک استفاده کنید به خصوص میوه های ریز مانند توت فرنگی و همچنین موز و غیره را. به خاطر اینکه این میوه ها حساسیت بیشتری نسبت به آفت کش ها دارند.

میوه های معجزه گر سرشار از خاصیت

معرفی میوه های معجزه گر که طبابت می کنند

گیلاس

گیلاس خطر ابتلا به سرطان سینه، سرطان پوست، سرطان معده، سرطان کبد و سرطان ریه را کاهش می دهد. دم گیلاس خواص دیورتیک دارد و باعث تمیزی کلیه ها می شود. می توانید دم یا همان چوب گیلاس را دم کرده و میل کنید.

توت فرنگی
کلا توت ها منبع خاصیت هستند. توت فرنگی نیز جزو میوه های ریز و خوش طعمی است که ظاهرش دلربا و طعمش فوق العاده است. این توت خوش رنگ دیورتیک (ادرارآور) و ملین است و مصرف آن باعث احساس شادابی می شود. این میوه ریز سرشار از ویتامین C و انواع آنتی اکسیدان هاست که سلامتی تان را تضمین می کند.

بلوبری
بلوبری را قهرمان آنتی اکسیدانی می دانند. این میوه بنفش خوش طعم حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی فراوانی است که به بهبود حافظه کمک کرده و آلزایمر را از شما دور می کند. این میوه های ریز استحکام استخوان را نیز بالا می برند.

بلوبری ها در لیست میوه های معجزه گر

تمشک و شاه توت
به افرادی که از مشکلات گوارشی و همچنین از روماتیسم رنج می برند توصیه می شود حتما شاه توت و تمشک میل کنند. اگر دچار اختلالات قاعدگی هستید نیز حتما به این میوه های ریز اعتماد کنید. شاه توت و تمشک سرشار از فیبرها بوده و به این ترتیب از یبوست نیز پیشگیری می کنند.

هلو
هلو یکی از منابع خوب ویتامین های گروه B و E می باشد. این میوه باعث تحریک عملکرد روده ها و ترشحات معده می شود و به هضم غذا کمک می کند. هلو سرشار از املاح معدنی است و برای ورزش کاران فوق العاده است.

اهمیت هلو در میوه های معجزه گر

میوه های معجزه گر که به تنهایی درمان می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *